And then it's wednesday

Sen sist har jag varit på en låååång projektlektion där det inte hände så mycket och den slutade lite konstigt nog med att alex nöp mig i rumpan och jag fick nog och slog tillbaka på hans rumpa. Moahaha, hämnden är ljuv! Iallafall, det har snöat en hel del här idag vilket ser bra ut inför fredagens skidtripp till hestra. Dock blev det kallt att cykla hem och nu på kvällen sprang jag över till Linda och barnen en stund. Har hunnit byta kläder några gånger också, vet inte varför men jag är väldigt bra på att byta kläder. Helst 2-3 ggr om dagen hehe. Men idag var det ju ganska oskyldigt, råkade spilla krossade tomater på min vita "tröj-klänning" och då kan man ju inte bestämma sig hur snabbt som helst så det blev några ombyten där. Naej nu ska jag inte tråka ut er mera med prat om min dag. Kan inte ni berätta hur er dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0