Nu har vi övat på julen

Gårdagen var ganska intressant, vi hade övningsjul här hemma. Detta på grund av att Petra och Jarl åker till Australien innan jul och då får man ju byta julklappar innan dess! Iallafall, började dagen med träning för ungarna på kanotklubben. De var klena och ville inte paddla så de fick ett mördarpass inomhus istället. Inte för att detta blev jättebra då jag tydligen kom på världens mördarövning som totalt knäckte en av dom. Men de andra fick nog bra träning tror jag! Efter träningen blev det stan och sen när vi kom hem igen började övningsjulen. Fick en jättefin tröja och en efterlängtad kalender att ha på väggen av min kära syster och Jarl. Så jag är myyycket nöjd faktiskt! Petra fick ett halsband av mig och Jarl fick ett läderarmband som jag tror att de gillade. Eller jag hoppas det iallafall! Hehe, idag har vi bara tagit det lugnt. Pappa är sjuk och jag har haft ont i huvudet hela dagen men det är bättre nu faktiskt. Har försökt klura ut en bra födelsedagspresent/julklapp till min gudfar men det är svårt. Han brukar alltid få skolfotot av mig men i år är det ju inget sånt... Hehe aja, ska fortsätta klura samtidigt som jag sitter här vi tvn och kollar på vem kan slå filip och fredrik. Jag har inget internet på mitt rum för tillfället eftersom vi hade ett antal strömavbrott igår och vår router gick sönder så ja, inget internet för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0