Julstressen är officiell

Jag har stått och slitit hela dagen i köket, bakat bullar och lussekatter så att det borde räcka en hel livstid. Dock räcker det aldrig längre än några veckor högst. Samma sak med julgodiset, vips så är det också slut trots att man spenderat åtskilliga timmar på att göra en massa olika sorter och det är ju inte lite av varje sort heller... Men sen är vi ju en ganska stor familj också, fyra barn och lite syskonbarn och syskons flick- och pojkvänner och sånt. Denna julen kommer blir ganska konstig dock, bara jag, mamma, pappa och Andreas hemma på julafton. Petra och Jarl är i Australien och Linda, Björn och barnen är hos Björns föräldrar. Jaja, vi är allihopa nästa år så varför klaga? Nu ska jag snart sova, blir upp tidigt imorgon och träna. Tror att jag ska försöka träna lite själv imorgon också, behöver verkligen det! hehe, naej nu slipper ni mitt tjat. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0