ingenting

Vi har fortfarande inte internet så sitter i vardagsrummet och kollar på one tree hill samtdiigt som jag sitter här och bloggar. Ganska bekvämt måste jag säga men samtidigt är det jobbigt för man kan minsann inte skriva lika snabbt här som vid vanliga datorn, här är ju allt mini och ihoptryckt. Hehe dagens i-landsproblem förmodligen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt, tror nog att jag ska börja julstäda lite. Pappa har ju fått för sig att vi ska storstäda och då menar jag inte vanlig storstädning utan sån storstädning där man står och dammar av varenda bok i bokhyllan! Som straff gav jag honom hans och mammas rum och vardagsrummte, de två ställena i huset där vi har stora bokhyllor som är fullproppade med böcker. Dock tog jag köket, det är också ganska mycket jobb men inte hälften så mycket som vardagsrummet alltså! Aja, nu ska jag sluta prata strunt! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0