wednesday's a good day

Solen skiner och dagen har varit ganska bra faktiskt, förutom dubbeltimma matte och fysik. Nej det var ju inte det roligaste faktsikt! Men nu sitter jag här och känner hur solens strålar har stramat åt mitt ansikte och jag vet att jag är något brunare än innan faktiskt! Började med skola som ni kanske förstår och det var så sjukt svårt att kliva upp ur sängen imorse! Men jag gjorde det och jag kom i tid!!!!! Surprice, surprice höhö. På lunchrasten blev det solning och det fälldes en hel del kommentarer från förbipasserande men det skrattade vi bara åt! Efter skolan ringde palle och ville träna så vi åkte dit och körde en bit för att sedan vaxa kanoterna (spontant och bra) och bada lite. Riktigt skönt var det i vattnet faktiskt. Imorgon är det Valborg och som det ser ut nu så åker jag hem till Alle på fest en stund, inte för länge dock eftersom jag åker hemifrån halv 6 på fredag morgon. Hehe, men det ska bli trevligt! Nu ska jag sova, trots att jag har förhandlat mig till en sovmorgon imorgon! puss och kram


Såhär brun ska jag vara i slutet av denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0