Tuesday

Skolan är slut för dagen men det är inte plugget, det är fullproppat med inlämningar och prov fram till maj nu. Så vi får se hur mycket jag kommer att ha tid med bloggen men jag ska göra mitt bästa. Nu har jag ju börjat träna mina småttingar själv, tre gånger i veckan istället för att som tidigare dela på det med fem andra... Sen ska jag gärna hinna med min egna träning också. Nej nu är det lite stressigt faktiskt! Men om 59 dagar är det slut med alltihopa, då tar jag studenten och säger hej då skolan för ett tag. Tyvärr har jag ju fortfarande inte fått något jobb men det kommer väl hoppas jag!



om jag inte får något jobb får jag väl ta kanotskolan i år igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0