Monday

På dagens schema har det stått tvätt, sol, värme, brännboll, träning, träna småbarnen och bara chilla! Riktigt skön dag har det varit alltså! Tyvärr börjar ju skolan imorgon igen och jag kommer återgå till alla mina vanliga rutiner, jag som precis vant mig av vid detta... Jaja, that's life! Nu kommer berättelsen om Johannas påskmåndag... Vid halv 2 idag cyklade jag till Sannarpsskolan för att spela brännboll med Nina och hennes kompisar. Tyvärr så sög jag och jag vet egentligen inte vem som vann. Jag stack vidare till Nissastrand där jag träffade Vanja och hennes sköna polare, Hanna och Brian(?). Stannade tills träningen började och därefter började jag min dag på vattnet, första passet kördes med Palle och Anton och det ledde till en hungrig liten Johanna som cyklade till McDonalds och köpte en big mac. Sen var jag ju tränare åt min lilla grupp och körde lite med dom. Cykelturen hem var soft men kall för jag hade glömt jacka så jag fick cykla i t-shirt. Men hallå? det är ju sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0