Lördag

Jag känner att jag varit riktigt dålig på att skriva nu, men det har faktiskt varit mycket! I lördags firade jag som ni redan vet min födelsedag med lite vänner som kom hit på middag. Det var Emmelie, Sandra, Malin N, Ninja och Paulina från klassen, Emmelis pojkvän Kutti (de firade faktsikt 4 månader, måååååånga grattis ifrån mig!) och så var det tjejerna från kanoten (Vanja, Ansa, Kim och Paulina) och det blev en riktigt rolig kväll enligt mig! God mat (skryt,skryt), singstar och ett helsjukt spel som jag och Emmelie kom på mitt i alltihopa. Det här spelet alltså, det gick ut på att vi gjorde mystiska drinkar som folk sen fick dricka och gissa vad det var. Frågan är skulle ni vilja dricka någon av dessa drinkar?

1. Apelsinjuice med C-vitamin (brus, apelsinsmak)
2. Mjölk med C-vitamin (brus, apelsinsmak)
3. Vatten med 4 stycken C-vitamin (brus, apelsinsmak)
4. Mjölk och kristyr
5. Mjölk med strössel
6. Pressad citron
7. Oboy
8. Mjölk, russin och silverkulor
9. Apelsinjuice med rostad lök

Jag hade ju kunnat dricka pressad citron och oboy men resten är ju lite misstänksamma faktiskt. Jaja, jag fick många fina saker.

      

Tack så hemskt mycket allihopa! Ni gjorde kvällen till en underbar kväll och det kunde inte blivit ett bättre födelsedagsfirande! You rock my world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0