En konstig känsla

Det känns lite konstigt att vara hemma, inte bara för att jag spenderat en vecka i Danmark utan också för att jag inte firat påsk hemma på två eller tre år nu. Vad gör man i Sverige på påsken? Nu sitter hela familjen ute i vardagsrummet och kollar på foton till mitt studentplakat och självklart får inte jag vara med! Vi syskon hade tänkt att vi skulle gå ut ikväll men det verkar inte bli så, alla är hur trötta som helst efter en ganska stressig dag och ingen är det minsta pepp. Istället hamnade jag här tillsammans med M.I.A - paper planes.

Idag har jag och min kära bror tagit en runda på stan, vi köpte presenter till varandra. Jag fick två par örhängen som jag själv valde ut och han valde en south park-box (9:onde säsongen tror jag bestämt att det var) och därefter blev det glass och så mötte vi upp Petra, Linda och Tuva och var med dem en liten stund. Fick förresten födelsedagspresenter från Petra och Jarl igår, 18 stycken paket! Snacka om en glad Johanna!

Sammanlagt blev det:
- 3 stycken marshmellows (två hello kitty och en muffins)
- 4 stycken puss-choklader
- 4 stycken "love hearts"
- 1 bh
- 2 par trosor
- 1 linne
- 1 par örhängen (de var två presenter, ett örhänge var en present)
- 1 mugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0