Bla bla bla ordbajs

Dålig uppdatering av mig, jag vet! Men det var fullt ös igår alltså haha. Efter skolan träffade jag Vivi och sen blev det en spontan klippning och mitt hår är nu en hel del kortare! När jag kom hem frågade Lisa om jag ville följa med till Martin så jag kollade upp det och så blev det. Väl där hände en massa kuligt, vi spelade Alias, pratade, lekte kurragömma osv. Kom hem alldeles försent och kom nog inte i säng förrens halv 3. Mycket bra med tanke på att jag var tvungen att gå upp klockan 8 imorse för att träna småttingarna samt träna själv. Ni förstår kanske varför jag är trött? Iallafall så efter träningen ringde jag mamma och pappa som var i stan och vi skulle kolla på bh till balen men på något vis resulterade det i ett par gladiatorsandaler till mig istället. Hoppsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0