Today its tuesday

Mitt liv är allt annat än glamouröst för tillfället, jag sliter med skolan, jag tränar och jag är tränare. När jag väl är hemma sitter jag väl vid datorn i högst en timme för sen orkar jag inte mer och går och lägger mig! Därför finns det inte heller så mycket att skriva om eftersom varje dag ser likadan ut som förra. Sova, äta, skola, äta, träna, vara tränare (bara måndagar, torsdagar och lördagar), äta, skolarbete, sova. Kul liv va? Om man nu kan kalla det liv? Fast jo det kan man väl, jag har ju valt det själv! Idag har iallafall varit en helt okej dag, skolan varade bara mellan tio och elva och efter det åkte jag hem en liten stund. Åkte in till stan vid halv tre och kollade lite på kläder samt mötte upp palle. Självklart blev det en fika på espresso house och detta följt av träning. Hård träning faktsikt! Körde tvåminutare i fart 4 (finns 5 farter i kanot, 1 är lägst och 5 är högst) och jag ägde Anton totalt! När vi körde förbi i stan hejade folket på mig och några turister skrek "Kom igen starka flicka!" och då var det tur att intervallen var slut för jag kunde inte hålla mig för skratt! När vi sedan körde förbi dom igen stannade de mig och frågade om de fick ta kort och självklart fick de det! Alltid kul med lite uppmärksamhet höhö. Jag har även hunnit med att boka tid hos massören och på söndag klockan 15 ska jag hälsa på hos Therese! Nu säger ni väl åhh så skönt? Men jag säger aj så ont! Mina besök hos massörer brukar vara ganska smärtsamma eftersom jag har så himlans många knutor i hela ryggen, för tillfället har jag svårt att andas efter träningar och sånt eftersom musklerna är fulla med knutor som gör så sjukt ont! jaja nog med klagande! Imorgon blir det skola 8:10-15:30 och efter det blir det träning (oväntat?) men ska försöka hinna med ett litet blogginlägg någon gång under dagen. Godnatt gott folk, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0