Today

Söndagen gick förbi ganska obemärkt och det gjorde även måndagen, det spelades en hel del singstar men så mycket mer finns det väl inte att säga. Över till dagen istället, jag har varit ledig från skolan och tagit hand om 6-9 klassare från stenstorpsskolan istället. Mycket strängt faktiskt och vädret gjorde ju inte mitt humör på topp om man säger så. Det var inte kallt men det var inte varmt, det var inte sol men det regnade inte. Nej ingen bra start på dagen även om det gick ganska bra till slut. Efter detta körde jag och pappa en liten runda och jag överraskade med att ha med mig cola ut i kanoten "It's taking controll over me!". Ganska uttråkad som jag var körde jag runt där och gjorde små ljud för mig själv, är det inte ganska typiskt mig att göra så? Iallafall så när jag kom hem ringde Lisa mig och sa att hon hade slutat jobbet och vi bestämde att hon skulle följa med mig, Malin och Sandra på konserten i skolan. Ni vet Emmelie var med och sjöng och oj vad hon var bra! Jag satt och rös men helt plötsligt började en annan person sjunga och jag började längta bort. Men så fort Emmelie tog ton var konserten hur grym som helst! Bilder från konserten kommer senare.



Gammal bild på mig och Lisa, från 1:an men jag minns dagen som igår <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så söta! :)

2009-05-01 @ 10:55:03
URL: http://annawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0