Soon I'll be gone

Det är två små ynka dagar kvar till lägret, eller lägret börjar ju inte förrens på lördagen men vi från Halmstad måste åka på fredagen för att hinna dit. Jag har faktiskt redan packat ner alla mina träningskläder så nu väntar bara mina vardagskläder. Skönt att jag faktsikt slipper stressa denna gången, man kanske till och med kommer ihåg allt då!? Vore inte det underbart? Jag glömmer alltid någonting, är det inte en tröja så är det ett par byxor. Skitjobbigt måste jag säga, jag hatar att komma dit och sakna någonting. Nej det försöker vi undvika! Men däremot vet jag inte hur mycket jag kommer blogga nästa vecka eftersom det blir jobbigt att få tag på internet där. De har en dator på vandrarhemmet vi bor på men där brukar vara så lång kö till den! Men ska försöka slänga in åtminstone ett inlägg om dagen! Fick veta igår att världens bästa Anna ska följa med oss dit lite spontant! JAAAA! Happy Johanna, men även glada Johannor blir trötta så dagens mål är sängen! Godnatt folks!


Imorgon ska jag spela hockey, wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, väldigt trevligt att följa med lite så spontant :) Förövrigt är du grymt snygg och saknad!

2009-04-20 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0