I'm not smart



Nu har jag precis varit och paddlat lite, skönt det är att kunna slappna av nu efter mycket krångel med projektarbetet. Ni vet den där känslan när man precis har skrivit klart skiten? Jo jag fick känna den två gånger i natt... Jag var precis klar (23:55) och helt sjukt trött. Fick upp den där spara/spara inte-skylten och trycker på vad jag tror är avbryt. Då stängs word av och hejdå projektarbete. Det var bara att börja om faktiskt, men en timme senare var jag klar igen. Ännu tröttare men lite mer noggrann med spara/spara inte-knappen! Snart är det mat och jag kan knappt vänta, jättehungrig och ganska trött faktiskt. Men jag lovar att skriva lite senare ikväll, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Saknar dig din plutt :)

2009-04-15 @ 20:59:58
URL: http://reeadmymind.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det där är ungefär lika klantigt som att spara i FC på skolan..:P



Hanna gjorde det idag, trots att jag när alla öppnade sina arbeten i början av lektionen sa till folket att inte spara i Fc temp :P Men inte lyssnade väl HAnna på det utan gör det ändå.. Clever det med :P

2009-04-16 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0