I look funny

Jag är trött och jag ser ut som en apa eller någonting, sitter här med permanentrullarna på huvudet och har precis slutat skratta åt mig själv. Det är svårt när man går förbi spegelbilden och man ser ut som en utomjording, då vill man ju bara skratta! hehe, imorgon ska jag ha småbarnen och på kvällen ska jag äntligen fira min födelsedag! Paulina, Ninja, Malin N, Emmelie, Sandra, Kutti, Palle, Ansa, Kim och Vanja kommer hit på middag och självklart nöjer man sig inte med någon taco-buffé! Utan jag bjuder på trerätters middag så jag kommer ju ha fullt upp hela dagen imorgon höhö. Till förrätt serveras räktoasts/svamptoasts, huvudrätten består av kyckling inrullad i parmaskinka i balsamvinäger och vitlök och efterrätten (som jag redan gjort klar) är panacotta med jordgubbar och blåbär till. Gott säger jag, vad säger ni? Ja vi får ju veta vad gästerna säger imorgon iallafall! Nu måste jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon gott folk!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det låter ju minst sagt lovande :D

2009-04-25 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0