Snart är det jullov

Skolan är igång igen efter helgen och jag är 100% säker på att jag har sömnbrist! I fredags blev det hemmamys med mamma och pappa och i lördags var jag hemma hos Linda och barnen och gjorde julgodis. Himlans mysigt det där. Igår var det en hel massa som hände. Började dagen på gekås en SNABBIS som var typ 30min eller nått. Mamma skulle köpa nya ljus och lite sånt. Efter gekås bar det vidare till vår första överraskningsvisit hos min kära gudfar Valter. Tyvärr såg han mig genom fönstret och det blev inte den överraskningen som jag hade tänkt mig. Men han blev ändå jätteglad och gud vad han är stolt över mig. Alla som kom in i dörren fick snabbt höra "Min guddotter är här" och sen när vi presenterades var det "Det här är min guddotter Johanna och det där är henne föräldrar". Haha och alla som var där kom fram och sa att jag var så söt och att de hade hört så mycket om mig. Iallafall så gav jag honom ännu ett nytt kort. Det hade blivit lite av en tradition att ge honom ett kort varje år och han blir alltid lika glad. Trevliga vänner hade han också men vi hade ännu en överraskningsvisit att göra. Nämligen i Borås hos hans tvillingbror Evert och gissa om de blev chockade? Helt otroligt roligt att se deras miner. Iallafall hemma typ vid 22 igår och satte mig och kollade på andra avenyn, smart Johanna! Kom i säng vid 1 eller nått och idag orkar jag nästan ingenting. Sen är mitt öga svullet. AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0