Dan före dan före dan före dopparedan

På onsdag är det julafton och jag har inte ens lite julkänsla i mig än. Har jobbat med julklapparna hela dagen och slagit in både mina och mamma och pappas julklappar, det tog ett tag faktiskt. Sen får jag väl fixa det sista på måndag, tre stycken julklappar kvar och två födelsedagspresenter. Usch vad jag kommer att bli pank efter detta men som tur är får jag nya pengar den 28:de. Men tror inte att jag tänker köpa upp allt på mellandagsrean som vanligt utan sparar nog detta till första stockholmsresan eller vaför inte andra, då kan jag ju handla som in i bomben, haha! Iallafall snart kommer Jakob och Tuva hit och vi ska mysa hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0