Svenska hjältar

I brist på annat satt jag och mamma och zappade runt på tv:n och hittade "Svenska hjältar-galan". Man kan ju inte hjälpa att man blir berörd, helt underbart bra att den sänds så att lite "vanliga" människor som faktsikt gjort något speciellt och som gjort så bra saker får sin stund i rampljuset för det har de förtjänat. Såg inte hela men såg bland annat han som hade sett någon som stod och vinkade och sen hjälpt en hel familj ut ur en brinnande lägenhet. Sådana människor beundrar jag, sån vill jag också vara!


Kommentarer
Postat av: ♥ Martina,

Du är min hjälte, du gör mitt liv värt att leva <3 När allt är tungt och svart tänker jag på att jag snart får träffa dig - min bästa vän som lyser upp mitt liv.

2008-12-14 @ 23:20:44
URL: http://reeadmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och du är min <3 du vet att du är den bästa som finns (L)

2008-12-14 @ 23:49:12
URL: http://www.justmyminds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0