Snabb-jul

Kind of bad uppdatering ett tag nu men julen är så mycket bättre om man struntar i datorn! Här kommer en fin snabbresumé av min jul

23/12
Hela familjen är hemma nu förutom Jenny (Andreas flickvän) och det äts julbord och alla bara myser.

24/12
Hem till Linda och Björn för att fira jul (japp jag tyckte att det var jobbigt att gå ut för att fira jul när jag hellre sitter hemma och firar jul och slipper gå ut i kylan...) och det var mysigt. Fick många fina julklappar och de julklappar jag gav blev riktigt uppskattade verkade det som, eller jag hoppas det iallafall. Det enda felet med julen är att man blir så himlans mätt och att man inte hinner äta allt man vill. Det var nog därför nattamaten uppfanns. Hihi.

25/12
Hemma igen och en ny tradition satt bra tyckte mamma och lagade kalkon till oss. Jättegott var det och som pricken över i:et på en lyckad kväll tittades det på Mamma mia som mamma fått i julklapp och spelades spel. Ganska svårt spel var det men jag kom iallafall 2:a eller 3:a så jag får vara nöjd tror jag.

26/12
Mellandagsrean är i full gång och jag lyckas hitta en ny tröja, en mössa och en badräkt. Dock var varken mössan eller badräkten på rea men så kan det gå. Tillbaka hemma åt vi julbord och sen gick jag och la mig en stund. Eller ja, två timmar sov jag för att sedan följa med familjen till Sterner och Eva för kaffe och tårta.

27/12
Bio med min lilla Kim idag och den var toppen! Vi såg på Australia och den rekomenderas starkt. En bra blandning av lite olika genrer tycker jag. Därefter åkte jag hem till Linda och åt mat och spelade lite spel. Trevlans!

28/12
Slappdag och jag tror inte jag har gjort något vettigt faktsikt. Eller jag har ju faktsikt tvättat en stund och det var väl duktigt ?
Kollat lite på film idag igen och snart är det dags att klä på sig. Förresten, nu har Martina biljetterna hem till mig och imorgon klockan kvart över nio står jag på stationen och är sådär lycklig som jag alltid är när jag får besök av min älskade vän! <3

Kommentarer
Postat av: martina

martina l-ä-n-g-t-a-r! om ett dygn är jag i halmstad :D IIIH :*

2008-12-28 @ 22:30:38
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0