Sagoförklaring

Ja det känns som att det krävs en liten förklaring till förra inlägget med sagan. Haha ja vi gjorde en sån där saga som man skriver varannat ord och diverse människor har varit med och skrivit. Jag tyckte iallaflal att den blev riktigt rolig faktiskt! Haha men alla har ju inte samma smak som mig och Emmelie... Iallafall snart ska jag cykla ner till kanotklubben för att titta på min nya kanot som pappa varit och hämtat och sen ska jag ut och paddla en stund och sen kanske springa!? har egentligen ingen lust till det men blev övertalad av min kära mor... jaja förresten någon som har nått roligt som man kan ta upp här i bloggen? Känner att det börjar bli lite för seriöst och vardagstråkigt...

Kollade förresten igenom datorn innan idag och hittade en massa roliga bilder så nu får ni ett litet fotoalbum.

2004 och jag var stenhård och obesegrad som kanotist


2005 och jag tyckte nog seriöst att jag var snyggast i världen och fjortispooserna började ta plats på bilderna. Nina och Kim var mina poolers och vi var ascoola.


2006 och färdigutvecklad fjortis och bästa vännen heter numera Sofie, även Hanna och Lisa var populära. Jag kör även mitt första NM med ungdomslandslaget


2007 och fjortistakterna hänger kvar. Kör mitt andra NM med ungdomslandslaget och spenderar nästan hela sommaren borta. Jag lyckas även förstöra mitt knä.


nej nu får det räcka för nu har jag inte tid längre! Puss hej

Kommentarer
Postat av: Claudia

Åh va kul med kanot! Det har jag alltid viljat prova faktiskt.. har bara inte haft tillfälle :/ kram!

2008-12-14 @ 21:57:00
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja det är faktiskt jätteroligt :D rekommenderas starkt ;) haha kram

2008-12-14 @ 22:02:04
URL: http://www.justmyminds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0