Mysfaktor HÖG

Mysdag med paddling i snön och barnpassning på hög nivå. Ja dagen har varit lyckad, började med ett paddelpass och det var helt vindstilla medans snön sakta föll ner på näsan. Isig sprang jag upp och bytte om och åkte hem till mina små barnpassningsbarn, Jakob och Tuva och mysigt var det kan jag ju säga. Båda barnen var jätteglada hela tiden och det blev till att spela spel. Gillar att leka med dom för då får jag visa hur barnslig jag faktiskt är. Haha! Idag vill jag hälsa faktiskt "Jag vill hälsa till min bästaste vän, Martina i Jönköping! *Vinkar sådära jättemycket faktiskt*"


Kommentarer
Postat av: martina

vinkar sådär jättejättemycket tillbaks :D

2008-12-14 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0