Min dag

Hemma efter dagens alla bravader! Ska snart sätta mig med mina religionsuppgifter men är så himlans trött just nu. Som ni vet så blev det inte allt för mycket sömn i natt men försökte ta igen det på vägen hem från Varberg i bussen. Bra gick det inte iallafall... Direkt efter skolan åkte jag hem till Linda och Björn och barnen för att baka pepparkakor. Jag älskar att baka pepparkakor! Iallafall innan jag börjar. Haha tycker egentligen att det är skittråkigt men vill man ha degen så får man väl offra sig på att baka några stycken. Gott var det iallafall, haha! Direkt därifrån sen till gymmet och direkt tillbaka för mat. Sen blev det ju såklart bonde söker fru! Haha, klockrent faktsikt. Well, lyssna på låten som jag laddade upp nyss, massor med bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0