Happy day

Goddagens alla underbara små människor! Är på toppenhumör trots det kalla vädret och regnet som duggar ner i ansiktet på mig när jag cyklar och händer som förfryser. Efter skolan idag så åkte jag hem till Linda och barnen och spenderade några timmar där med positiv respons från båda barnen. Det är först nu som lilla Tuva har börjat säga vad hon tycker om saker och hon sa att hon tyckte om mig jättemycket! Hoho, då blev jag glader. Sen klädde jag ut dom till Pippi och Ior och de blev så fina så... Iallafall snart ska jag på möte och jag hoppas att inte mitt humör sänks av att träffa min ibland väldigt lama kanotklubb men jag skriver mer senare. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0