Grimeton

Sitter i skolan och är helt sjukt trött. Som vanligt grät jag sönder igår till titanic och kunde minsann inte sova på ett tag. Kul? nej inte direkt faktiskt. Började iallafall dagen med ett besök på Grimeton utanför Varberg som är ett av Sveriges världsarv. Vi håller på med ett projekt tillsammans med dom och halmstad högskola och jag, Alex och Dorf ska sända live därifrån någon gång i januari när de har än sändning med morse-radion. Lite läskigt känns det när det kommer att vara folk från hela världen som kollar på det men det ska nog gå bra. Nu sitter jag på automatik och vi ska göra våra egna mottagare så att vi själva ska kunna ta emot deras morsesignaler. Hmm, inte heller det är så kul. Men något som är kul är att min lilla Martina kommer hit snart, kan det bli bättre eller? Usch vad glad jag blir! Nu börjar lektionen minsann så hejdå sålänge!


Kommentarer
Postat av: ♥ Martina,

det gör jag minsann! weij :D

2008-12-17 @ 13:29:08
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0