Fy på lilla mig!

Har haft en såndär stressdag som egentligen inte varit stressig och intalat mig att jag inte hunnit blogga något och suttit och spelat spel istället. Hmm jadu, sånna dagar behövs väl också kan jag tänka mig. Förlåt för den usla uppdateringen iallafall. Idag har här sovits på tok för länge, städats, tvättats, körts bil och skrivits uppsatser. Ja jag orkade ju inte fixa klart min religion innan jullovet och idag var absolut sista inlämningsdag så nu är den inne. Kändes ganska oseriös med mina fina påhittade ord som kuligion men mamma tyckte att det var bra när jag hade med dom eftersom det blev lite roligare så. Nu sitter jag och tråkar här och pratar med Martina-fina! Och musik såklart! Idag är det Lars Winnerbäck som strömmar ut från mina svarta högtalare. Ni ska få lite musiktips snart, ska bara leta upp länkarna till youtube först. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0