För de e najs

Goddagens alla glada små barn, idag har vi fått önskemål om att det ska diskuteras tomtar och blå kaniner. Så vi börjar väl med tomtarna. Tomtar finns och lever på nordpolen. Självklart finns det bara en som är tomte och han får hjälp av sina små nissar samt en hel del pappor världen över. Tomten är mysig tycker jag och det finns nog inget barn som inte litar på tomten till 110% Det som borde förbättras är kläderna, mera rosa till tomten! Sen de blåa kaninerna, dom finns inte ansa. Om du ser blåa kaniner tycker jag att du borde söka hjälp, ta med dig Vanja så får ni det båda uträtt! Mohahaha, ni sa ju att ni var säkra på att jag skulle skriva något elakt om det så då kan jag ju inte göra er besvikna. Iallafall så har dagen bestått av skola, sömn och träning. Nice och här kommer något mer som är nice...


Kommentarer
Postat av: martina

Haha, såg det när de gick på TV tror jag..haha fett söt! xp

2008-12-12 @ 15:04:39
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0