Dagar

Vissa dagar är bra och vissa dagar är det inte, vissa minns man som om det vore igår och andra försvinner allt eftersom dagen passerar. I vilket fall så är alla dagar viktiga eftersom alla dagar är en del av mitt liv. Dagen som gått kommer förmodligen att glömmas bort senast i övermorgon men just nu är den det viktigaste som händer i mitt liv. För utan denna dagen skulle det inte bli några andra dagar eller hur skulle det bli då? Man måste må dåligt för att kunna känna känslan av att må bra och man måste vara ledsen någon gång för att kunna vara glad. Jag har kommit på ett av mina kommande nyårslöften idag/i natt. Jag ska bli bättre på att ta vara på dagen, hur den än ser ut eftersom jag vet att den kommer påverka mig. Min dag idag har varit konstig, jag mår inte riktigt bra men jag vet inte varför. Har känslan av att inte räcka till och det känns som att det är ett stort hål i min mage. Men jag har bestämt mig för att gilla det, med lite musik och en massa onödiga tankar kan man nog få det att bli bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0