Happy faces

Sjukt bra dag idag! Jag som var 100% på ett IG på matte D hade fel och detta besked började dagens braigheter (fint ord va!?). Detta följdes av att jag förmodligen kommer att få MVG i religionskunskap och att jag faktiskt har lust att plugga kemi inför imorgon. Om jag inte hade varit så glad hade jag nog åkt till sjukhuset för att kolla att jag mådde riktigt bra. För jag hatar verkligen kemi! Hoppas inte Lizette läser detta nu för då åker väl mina betyg nerför som ett barn i en rutchkana. Haha naej kanske inte. Iallafall så blir det plugg en stund framåt nu och sen kanske träning, måste fixa med lapparna som barnen ska få ut ikväll (hur ska dom få dom? jag ska inte dit...) Jaja, Happy faces säger jag bara!


Bilder från skolan i 1:an eller 2:an tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0